Reklamacije i prigovori
Reklamacije i prigovori
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
Obrt Tesu, vl. Suzana Šop-Tovilović
Trtni 20
Matulji
Hrvatska
ili na
e-mail adresu: tesuecofriendly@gmail.com ,
odnosno, na broj: +385 91 503 5996
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.